تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/11/22 - 08:02
کد خبر: 496140

پرونده ویژه بررسی عملکرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی «شماره هشتم»؛

کارنامه عملکرد نمایندگان کرمان/ بالاترین و پایین‌ترین آمار مشارکت در مجلس متعلق به کیست؟

کارنامه عملکرد نمایندگان کرمان/ بالاترین و پایین‌ترین آمار مشارکت در مجلس متعلق به کیست؟

در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به بررسی عملکرد نمایندگان مردم استان کرمان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهیم پرداخت.

به گزارش گروه سیاسی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ طبق آمار موجود، میزان فعالیت نمایندگان در مجلس شورای اسلامی، بر اساس تعداد مشارکت در رای‌گیری‌ها، ارائه پیشنهادات و نیز حضور در مشروح مذاکرات مجلس محاسبه شده و به عنوان شاخص فعالیت ایشان در نظر گرفته شده است. ملاک ارزیابی صورت گرفته سامانه شفافیت آرا shafanama.ir است.

در ابتدا ضمن معرفی اسامی نمایندگان راه‌یافته دور یازدهم مجلس شورای اسلامی از استان کرمان ، نمایندگانی که در سامانه شفافیت عضویت دارند بررسی خواهد شد، افرادی که در گزارش عملکرد و شمول بررسی‌های انجام شده در این گزارش نامبرده نشده‌اند و حضور ندارند، در سامانه فوق الذکر عضویت ندارند.

اسامی نمایندگان راه‌ یافته به مجلس شورای اسلامی از استان کرمان که در سامانه شفافیت آراء نمایندگان اقدام به ثبت نام نکرده و آرا و عملکرد آنها در هیچ یک از بخش‌های فوق الذکر شفاف نیست، به شرح زیر است: 

1- ذبیح‌الله اعظمی ساردویی

2- عفت شریعتی

3- شهباز حسن‌بور

4- مصطفی رضاحسینی

رتبه‌بندی نمایندگان

حسین جلالی نماینده شهر رفسنجان ( استان کرمان ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1957 مورد عملکرد حسین جلالی ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 83 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 17 درصد نیز حضور نداشته‌اند. جلالی در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1623 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 1236 رای موافق، 265 رای مخالف و 19 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 103 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.
شاخص عملکرد: رتبه 41 در بین نمایندگان


موسی غضنفرآبادی نماینده شهر بم ( استان کرمان ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1737 مورد عملکرد موسی غضنفرآبادی ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 80 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 20 درصد نیز حضور نداشته‌اند. غضنفرآبادی در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1391 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 795 رای موافق، 276 رای مخالف و 9 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 311 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.
شاخص عملکرد: رتبه 141 در بین نمایندگان

صمدالله محمدی نماینده شهر بافت ( استان کرمان ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1693 مورد عملکرد صمدالله محمدی ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 67 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 33 درصد نیز حضور نداشته‌اند. محمدی در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1137 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 760 رای موافق، 204 رای مخالف و 34 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 139 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.
شاخص عملکرد: رتبه 150 در بین نمایندگان

محمدمهدی زاهدی نماینده شهر کرمان ( استان کرمان ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1657 مورد عملکرد محمدمهدی زاهدی ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 66 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 34 درصد نیز حضور نداشته‌اند. زاهدی در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1087 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 758 رای موافق، 176 رای مخالف و 4 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 149 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.
شاخص عملکرد: رتبه 151 در بین نمایندگان

منصور شکرالهی نماینده شهر کهنوج ( استان کرمان ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1290 مورد عملکرد منصور شکرالهی ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 54 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 46 درصد نیز حضور نداشته‌اند. شکرالهی در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 692 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 475 رای موافق، 109 رای مخالف و 5 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 103 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.
شاخص عملکرد: رتبه 211 در بین نمایندگان

محمدرضا پورابراهیمی‌داورانی نماینده شهر کرمان ( استان کرمان ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1799 مورد عملکرد محمدرضا پورابراهیمی‌داورانی ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 34 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 66 درصد نیز حضور نداشته‌اند. پورابراهیمی‌داورانی در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 606 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 343 رای موافق، 126 رای مخالف و 7 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 130 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.
شاخص عملکرد: رتبه 211 در بین نمایندگان

 

گزارش از عرفان عباسی

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
روسیه آمریکا را تهدید کرد
تکلیف حسن یزدانی برای المپیک مشخص شد
لحظات به ثمر رسیدن گل اول و دوم ایران به تایلند +فیلم
توجیهات عجیب نخست‌وزیر ارمنستان برای واگذاری روستاها به آذربایجان
بن‌گویر با ۳ دنده شکسته از بیمارستان مرخص شد
همه چیز درباره چراغ چک تیگو ۵ + علت روشن شدن چراغ چک تیگو ۵
محبوب‌ترین میز تلویزیون چه ویژگی‌هایی دارد؟
آیا جک پارکینگ سیماران انتخاب خوبی است؟
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top